Pokaż menu

Firmy z okładek

Festo  WDPRADWAG  Minebea Intec

Reklama

Współpraca

Minebea Intec uruchamia usługę turbo z miRemote



Technik serwisowy Minebea Intec może udzielić konkretnej pomocy bezpośrednio poprzez wskazanie palcem


Minebea Intec daje do dyspozycji swoim klientom elastyczne i wszechstronne narzędzie serwisowe. Aplikacja miRemote umożliwia użytkownikom bezpośredni dostęp do usług serwisowych wiodącego dostawcy przemysłowych rozwiązań do ważenia i kontroli, niezależnie od ich lokalizacji. Dzięki wideorozmowom serwisant Minebea Intec może analizować pytania lub problemy w czasie rzeczywistym, udzielając wsparcia serwisowego i pomocy.


Narzędzie serwisowe miRemote likwiduje lukę między działaniami serwisowymi a konserwacją naprawczą. Sprawi ono, że granice państw i strefy czasowe nie będą miały znaczenia.

– Narzędzie serwisowe miRemote oparte jest na opracowanej przez XMReality technologii rozszerzonej rzeczywistości Augmented Reality, co pozwala nam świadczyć usługi serwisowe z dowolnego miejsca na świecie i w dowolnym momencie – powiedział Michael Tappe, Global Service Manager w firmie Minebea Intec. – To intuicyjne narzędzie pomaga w ograniczaniu i unikaniu awarii, zwiększając jednocześnie techniczną dostępność do sprzętu i urządzeń. W ten sposób staje się częścią spójnej strategii zapobiegania. Technik serwisowy ze swojej lokalizacji może towarzyszyć krokom procesu i zapewnia pomoc, na przykład poprzez wskazanie palcem lub wizualizację sekwencji ruchów.


Brak kosztów podróży, brak kosztów wizowych, brak opóźnień czasowych
Możliwości zastosowania aplikacji miRemote są liczne i dostosowane do potrzeb klientów Minebea Intec. Niezależnie od tego, czy koryguje się technikę obsługi, analizuje błędy, czy szybko identyfikuje odpowiednią część zamienną, wszystkie funkcje mają na celu wsparcie użytkowników w ich pracy i skuteczne ograniczenie wszelkich przestojów.

– W końcu nic nie jest tak cenne jak czas na liniach produkcyjnych, na przykład przy produkcji żywności lub chemii – wyjaś­nia Michael Tappe. – Liczymy na znaczne oszczędności kosztów dla naszych klientów.


Pierwsze wsparcie za pośrednictwem smartfona lub tabletu
W centrum serwisowym Minebea Intec technik dokładnie widzi to, co widzi kamera smartfona lub tabletu klienta, może zdiagnozować błędy operatora lub komunikaty o błędach i udzielić konkretnej pomocy. Mnogość innowacyjnych funkcji, takich jak nakładka na rękę, wskazywanie palcem, a także dodatkowa pomoc w zakresie komunikacji głosowej i tekstowej. Ponadto technik może wyświetlać dokumenty i nagrywać filmy do późniejszej oceny. Intuicyjna, łatwa w użyciu aplikacja jest hostowana przez firmę partnerską Minebea Intec XMReality i można ją pobrać przez większość urządzeń mobilnych. System obsługują wszystkie popularne systemy operacyjne, takie jak Windows 10, Android od 5.1 lub IOS od 9.0.


Minebea Intec Poland Sp. z o.o.
ul. Wrzesińska 70
62-025 Kostrzyn
tel. 61-656 02 98
e-mail: biuro.pl@minebea-intec.com
www.minebea-intec.com

 

Reklama