Pokaż menu

Firmy z okładek

Festo  WDPRADWAG  Minebea Intec

Reklama

Współpraca

Konferencja szkoleniowa Label Innovations



Konferencja szkoleniowa Label Innovations
CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE?
Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami




Etykiety.pl Etigraf  wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations:
 
CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE?
Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami


Tylko 4 kwietnia 2017 r na Label Innovations nauczysz się dobrego podejścia do budowania silnej marki. Damy Ci narzędzia i inspirację, które pomogą Ci stworzyć to, co pragniesz – marki, która podbije rynek. Nie może cię tam zabraknąć!  To jedyna konferencja szkoleniowa o takim charakterze w tym roku!
Prelekcje szkoleniowe, oprócz Pawła Tkaczyka i dr Moniki Górskiej poprowadzą m. in.: dr Małgorzata Majcher, Marcin Penconek, dr Renata Nestorowicz, Maciej Szaroleta. Harmonogram wydarzenia znajdziesz niżej.

Konferencja ma charakter szkoleniowy,  rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:
  • analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
  • analizy i oceny trendów rynkowych,
  • budowania silnych marek,
  • budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
  • konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.
 
  • Czas: 4 kwietnia 2017 (wtorek) w godzinach 10:00 – 17:00
  • Miejsce:  targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI  w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C
  • Rejestracja i sprzedaż biletów:  www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl https://www.bilety24.pl/inne/co-mowi-twoje-opakowanie-nowe-wyzwania-komunikacyjne-i-rynkowe-dla-opakowan-29751?id=147232
  • Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona  w dniu  3 marca 2017.
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę  wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.
 

Konferencja jest skierowana do:
  • właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
  • Brand Managerów,
  • Product Managerów,
  • pracowników działów marketingu różnego szczebla,
  • szefów sprzedaży i zakupów.

Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowychi komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.


Harmonogram konferencji Label Innovations:

10:00 – 10:58
rejestracja i kawa na otwarcie
10:58 - 11:00
otwarcie
11:00 - 11:45
Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
11:45 - 12:15
Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe
12:15 - 13:00 
Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
13:00 - 13:40
przerwa obiadowa    
13:40 - 14:10
Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
14:10 -14:35   
Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:35 - 14:55
przerwa kawowa
14:55 - 15:15   
Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
15:15 - 16:00
Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA
16:00 - 16:45
Przejdź do historii. Storytelling w budowaniu wartościowej marki– dr. Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego
16:45 - 17:00    
Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf

Patronami medialnymi konferencji są Inicjatywa Firm Rodzinnych, OOH Magazine, portal Opakowanie.pl,  Bilety24.pl., Opakowania.biz, Nielsen , Sings.pl, kwartalnik “Warzenie, Dozowanie, Pakowanie” , PIAP, Marketer+.



Osoba kontaktowa:
Agnieszka Rudnicka
Koordynator ds. marketingu Etykiety.pl Etigraf
M. +48 501 338 425
T. +48 44 725 11 11 wewn. 31
e-mail: marketing@etykiety.pl

 

Reklama