Pokaż menu

Promocja w katalogu WDP

Katalog WDP 2017


Ważenie, Dozowanie, Pakowanie – Katalog Branżowy 2017


   
Katalog Branżowy 2016 (pdf)
 
   

INFORMACJE OGÓLNE
  • Forma drukowana i internetowa
  • Format katalogu: 166 × 235 mm
  • Dystrybucja: nieodpłatnie wszystkim prenumeratorom kwartalnika „Ważenie, Dozowanie, Pakowanie” oraz uczestnikom targów
  • branżowych, w których redakcja bierze udział, zgodnie z planem wydawniczym zamieszczonym na stronie www.wdp.com.pl.
  • Wpisy będą opublikowane bezpłatnie w internecie na stronie www.wdp.com.pl (nie dotyczy logo).
  • Bezpłatny wpis oraz logo w wersji drukowanej dla zamawiających reklamę modułową.


FORMY UCZESTNICTWA
  • Wpisy (ramki tekstowe) – treść ramki stanowią: nazwa firmy, logo (opcjonalnie), pełne dane adresowe, profil działalności (do 1000 znaków ze spacjami)
  • Reklamy modułowe

Formy uczestnictwa



WYMIARY reklam modułowych
  • I okładka – 166 × 183 mm (ze spadami 172 × 189 mm)
  • ½ strony – (ramka) 140 × 105 mm lub spad 166 × 117 mm (ze spadami 172 × 123 mm)
  • cała strona – (ramka) 140 × 209 mm lub spad 166 × 235 mm (ze spadami 172 × 241 mm)


Wymiary reklam



CENNIK (kwoty netto)
WPISY:
  • wpis – ramka tekstowa: 59,00 zł (zagranica +200%)
  • każdy następny wpis: 39,00 zł
  • logo przy wpisie internetowym – 10,00 zł
W przypadku zamówienia reklamy modułowej pierwszy wpis jest bezpłatny.

REKLAMY:
  • ½ strony: 800,00 zł
  • cała strona: 1500,00 zł
  • I okładka 4250,00 zł
  • II, III okładka: 2250,00 zł
  • IV okładka: 3000,00 zł
  • dodatkowa okładka: 2250,00 zł


Przyjmowanie zamówień upływa 31 sierpnia 2017 r.

Warunkiem publikacji w katalogu jest dostarczenie pocztą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną zamówienia oraz materiałów:
  • nazwa firmy oraz pełne dane adresowe;
  • profil działalności (do 1000 znaków ze spacjami, po złożeniu tekst musi mieścić się w 14 wierszach);
  • logo w rozdzielczości 300 ppi w formacie: tif, jpg, eps, pdf (opcjonalnie);
  • reklama w rozdzielczości 300 ppi w formacie: tif, jpg, eps, pdf (opcjonalnie).

Wpisy katalogowe umieszczane są w porządku alfabetycznym, z podziałem na poszczególne branże.
Złożone wpisy przesyłamy do autoryzacji; w przypadku braku akceptacji w ciągu siedmiu dni od wysyłki, wpis uznajemy za poprawny i gotowy do druku.
Za treść wpisu odpowiedzialność ponosi zlecający.
O zamieszczeniu reklam okładkowych decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszelkie zmiany prosimy zgłaszać tylko w formie pisemnej w terminie do 31.08.2017 r.

Więcej informacji:
tel./fax 32-755 18 47
e-mail: redakcja.wdp@drukart.pl

 

Reklama