Pokaż menu

Firmy z okładek

Firmy z okładek
    
  
 

Reklama

Współpraca

Karton zbiorczy dopasowany do ekspozycji produktu na półkach sklepowych




Elastyczność w kwestii produkcji opakowań to jeden z ważniejszych aspektów naszych czasów. Producenci żywności muszą być przygotowani na wymogi ze strony sieci sklepowych, ponieważ to oni dyktują warunki w kwestii wymiarów opakowań oraz kartonów zbiorczych do prezentacji produktów na półce sklepowej. Priorytetem firmy Radpak jest pomoc klientom w elastycznej automatyzacji procesów pakowania.


Projekt systemu do kartonowania zbiorczego
Ostatnim ważnym projektem firmy Radpak Fabryki Maszyn Pakujących było zaprojektowanie systemu do kartonowania zbiorczego RKZ-18 dla jednego z większych producentów zdrowej żywności na rynku europejskim. Branża spożywcza jest jedną z najbardziej wymagających ze względu na wysokie standardy jakich oczekują sieci sklepów od producentów, którzy chcą zaprezentować swoją ofertę produktową. Opakowania i kartony zbiorcze, w których produkty są prezentowane na półkach sklepowych powinny być dostosowane do wysokich oczekiwań danego dyskontu sklepowego. Takim projektem było przygotowanie systemu do kartonowania zbiorczego, który formuje karton zbiorczy o wymiarach dostosowanych do prezentacji na półce sklepowej. Dodatkową opcją kartonu jest jego perforacja, która pozwala na szybkie otwarcie kartonu i dostęp do produktów, znajdujących się w środku.


Elastyczność wymiarów
System kartonowania zbiorczego RKZ-18 jest przystosowany do wykonywania kartonów w różnych zakresach wymiarów. Dla klienta firmy Radpak było to priorytetem, ponieważ posiada on produkty o różnych konfiguracjach i wymiarach. W dzisiejszych czasach posiadanie urządzenia, które obsługuje różne wymiary opakowań i jednocześnie nie angażuje dużo czasu przeznaczonego na zmianę formatu, jest kluczowym czynnikiem do rozwoju swojej produkcji. Zmiana na inny rozmiar formatu zajmuje około 20 minut, więc firma nie ma dużych przestojów w procesie produkcji, a dodatkową zaletą jest magazyn do ręcznego wkładania płaskich rozkrojów kartonów, który pomieści około 250 kartonów na 30 minut pracy. System RKZ-18 jest przeznaczony do współpracy z łączącą maszyną, która podaje torebki z maszyny poziomej i dalej podaje je do pakowania zbiorczego.


Automatyzacja pakowania
Coraz więcej przedsiębiorstw wprowadza do swojej produkcji zautomatyzowane maszyny pakujące, które usprawniają całą pracę pakowania produktów. W systemie kartonowania zbiorczego RKZ-18 znajduje się system grupowania, który jest odpowiedzialny za liczenie i wstępne grupowanie pojedynczej grupy produktów w pakiety na serwo tracku. Po uzyskaniu dwóch rzędów torebek następuje przesuwanie kompletnej grupy torebek do kartonu zbiorczego. Dodatkową technologią w automatyzacji systemu kartonowania zbiorczego RKZ-18 jest system kartonujący, który pobiera płaskie rozkroje kartonów z magazynu za pomocą ssawek próżniowych. Po załadowaniu grupy torebek następuje zamykanie bocznych ścian kartonu za pomocą pistoletów klejowych. Gotowe kartony są transportowane za pomocą przenośnika odbierającego – tak odebrany karton zbiorczy może trafić prosto do sklepu.





Karton zbiorczy do małych produktów
Na półkach sklepowych znajdujemy również produkty, które mają małe rozmiary, jak na przykład musy dla dzieci, batony czy wafle ryżowe. Takie produkty też muszą zostać wyeksponowane na półce w sklepie, aby zwracały uwagę konsumentów. System do kartonowania zbiorczego RKZ-18 jest idealnym rozwiązaniem do przygotowania kartonu zbiorczego dla tego typu produktów, ponieważ obsługuje on małe wymiary kartonu zbiorczego, który nie zajmuje dużo miejsca, a jest idealnym rozwiązaniem do eksponowania produktu. Karton zbiorczy jest bardzo łatwy w obsłudze dzięki perforacji znajdującej się w górnej części kartonu. Wystarczy jedno przerwanie kartonu i produkt jest gotowy do prezentacji w sklepie. To takie proste, aby Twój produkt był bardziej zauważany w oczach konsumentów.


RADPAK Fabryka Maszyn Pakujących Sp. z o.o.
www.radpak.pl/kontakt.html
www.polskiemaszynypakujace.pl

 

Reklama