Pokaż menu

Firmy z okładek

Firmy z okładek
    
 

Reklama

Współpraca

Oto interpack 2023 – powraca!




Po sześciu latach, które upłynęły od ostatniej edycji targów (ostatni interpack odbył się bowiem w 2017 r.) i przymusowej przerwie przypadającej w okresie pandemii, największe na świecie targi branży opakowaniowej i pokrewnych branż przetwórczych ponownie ruszają.


W dniach od 4 do 10 maja 2023 r. miasto Düsseldorf ponownie stanie się platformą biznesową i warsztatem technologii przyszłości dla branży opakowaniowej. interpack powraca!


interpack został już w pełni zarezerwowany

W maju 2023 r. powraca również wyjątkowy klimat panujący w halach wystawowych w Düsseldorfie, które podczas targów interpack zamienią się w platformę biznesową dla światowego przemysłu opakowaniowego: 18 hal targowych, specjalne sektory ekspozycyjne, nowe pokazy specjalistyczne i fora tematyczne zademonstrują innowacyjność branży.

Ponad 2500 wystawców z całego świata zaprezentuje wiodące trendy technologiczne i opakowaniowe z całego łańcucha produkcyjnego. Sześć lat i przymusowa przerwa w czasie pandemii sprawiły, że na rynku pojawiło się wiele nowatorskich rozwiązań, którymi firmy chcą się pochwalić i je zaprezentować.

Do rozpoczęcia targów pozostały zaledwie trzy miesiące i wiemy, że interpack jest już w pełni zarezerwowany i zajmie całą powierzchnię wystawienniczą dostępną w centrum targowym w Düsseldorfie. Niemniej jednak zainteresowane firmy nadal mogą rejestrować się na tzw. liście oczekujących, a tym samym mieć jeszcze szansę na wystawienie się na targach w Düsseldorfie.





Ogromne postępy

interpack pokazuje wpływ megatrendów, takich jak łączność, bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój, na przyszłość stale rozwijającego się przemysłu opakowaniowego.

– Warunki takie jak niedobór zasobów i zakłócone łańcuchy dostaw stanowią wielkie wyzwanie dla branży, podczas gdy jednocześnie czynniki takie jak rosnący popyt, nowe technologie i rosnąca świadomość zrównoważonego rozwoju dają nam duże szanse na poczynienie ogromnych postępów – mówi Thomas Dohse, Project Director targów interpack: – interpack to miejsce, w którym przemysł tworzy przyszłość na poziomie globalnym.


Efektywne planowanie

Odwiedzający z branży spożywczej znajdą na targach interpack 2023 wszystko czego im potrzeba w jednym miejscu. To samo dotyczy gości z innych branż: branży napojów, przemysłu cukierniczego, piekarniczego, farmaceutycznego, kosmetycznego, produktów nie spożywczych i artykułów przemysłowych. Tak dopracowany układ był możliwy dzięki nowej koncepcji pawilonów wystawienniczych, która po raz pierwszy zostanie zrealizowana właśnie podczas nadchodzącej edycji targów. Inne centralne punkty wystawy, a mianowicie materiały opakowaniowe i towary opakowaniowe, maszyny do etykietowania i znakowania, produkcja materiałów opakowaniowych i opakowania z nadrukiem zintegrowanym, są również zgromadzone we własnych halach.





We własnej hali gościć będą także wystawcy targów „components” – towarzyszące targom interpack, targi dostawców komponentów. W tym roku będą one ulokowane w hali numer 18.  

W ten sposób maksymalnie zoptymalizowana została struktura i orientacja dla zwiedzających, co pozwala na efektywniejsze planowanie wizyty na targach.

Pomocny w tym zakresie jest katalog targów w wersji online, w sekcji Exhibitors & Products 2023, jak również interaktywny plan hal, z pomocą którego sprawnie i bez większych komplikacji można zlokalizować na targach wybraną firmę.


Dodatkowe inspiracje

interpack dostarcza bodźców dla postępowych i wizjonerskich koncepcji i odpowiednio rozszerza program wydarzeń towarzyszących. W tej chwili dobiegają końca przygotowania kilku pokazów specjalistycznych i forów. Na przykład specjalne dni tematyczne, które gwarantują, że odwiedzający otrzymają na targach szereg konkretnie ukierunkowanych informacji.

interpack wykorzystuje to, aby zademonstrować odpowiedzi na aktualne wyzwania obserwowane w branży opakowaniowej. Majowe wydarzenie skupi się w szczególności na TOP tematach: gospodarka o obiegu zamkniętym, zarządzanie zasobami, technologia cyfrowa i bezpieczeństwo produktów.





SPOTLIGHT talks & trends

Głównym celem konferencji SPOTLIGHT talks&trends na targach interpack 2023 jest zbadanie kluczowych aspektów, problemów i trendów związanych z najlepszymi praktykami w zakresie przetwarzania i pakowania oraz ich zastosowania jako motorów biznesowych dla innowacji i rozwoju branży. Każdy dzień tej konferencji będzie koncentrować się na jednym głównym temacie branży opakowaniowej i obejmować prezentacje, studia przypadków i interaktywne sesje światowej klasy ekspertów i pionierów branżowych. W kolejnych dniach poruszane będą tematy pod hasłami: logistics, circular economy, resource management, industry focus, digital technologies, product safety and e-commerce.





Kto się wystawia?

W maju tego roku pod dachem targów interpack 2023 zgromadzi się ponad 2500 wystawców z 61 krajów.

W tej grupie znajdować się będzie również liczna reprezentacja firm z Polski. Dokładnie 32 polskie firmy: A-Z Color Sp. z o.o. Sp.k.; B&P Engineering Sp. z o.o. Sp.k.; Bech Packaging Sp. z o.o.; BIBP Sp. z o.o.; CDM Sp. z o.o.; Coffee Service Sp. z o.o.; Dalpo Poland Sp. z o.o.; DUET Sp. z o.o.; Elplast Europe Sp. z o.o.; Fabryka Systemów Pakujących PABLO PL Sp. z o.o.; Flex Films Europa Sp. z o.o.; Hellopak Kocyk & Wspólnicy Sp.j.; HG Robotics Sp. z o.o. Sp.k.; JN Pack Sp. z o.o.; Kram FC Sp. z o.o.; Kram Sp. z o.o.; KRAUS FOLIE Sp.j.; Lege Opakowania Sp. z o.o.; PLAST BOX S.A.; Poli Sp. z o.o.; Polpak Sp. z o.o.; Przedsiębiorstwo Toolco Kazimierz Mitroszewski; RADPAK Sp. z o.o.; RAFIZ Sp. z o.o. Sp.k.; Rosiński Packaging Sp. z o.o.; RUBICELLO Marek Przewoźnik; Solaris Laser; Supravis S.A.; Technica s.a.; Tex Year Europe Sp. z o.o.; Wilk 2 Sp. z o.o.; Zakład Usług Technicznych Andrzej Urliński.

Z kolei, w hali nr 18, w targach „components” wezmą udział 3 firmy z Polski: Hongsbelt Europe Sp. z o.o.; Marfil Group Sp. z o.o. Sp.k. oraz Vibrofloors Polska Sp. z o.o.

Pokażą oni, jak działać na rynku, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój, technologię przetwarzania i pakowania dla lepszego życia lub wydajne procesy produkcyjne, które wymagają mniej zasobów. Około 2 700 kluczowych graczy i nowicjuszy z całego świata ma zamiar wykorzystać targi interpack jako scenę do zaprezentowania swoich premier i uczczenia długo oczekiwanego ponownego zjednoczenia światowego przemysłu opakowaniowego.

Wszystkim wystawcom życzymy udanych targów, wspaniałych kontrahentów i intratnych kontraktów.


START-up

Swoją przestrzeń do prezentacji innowacji, nieszablonowych pomysłów i zastosowań dla branży opakowaniowej będą mieli również młodzi przedsiębiorcy, dla których organizator targów przygotował w hali nr 15 specjalną ekspozycję pod hasłem „interpack START-up zone”.

Również poza godzinami trwania targów interpack 2023 można będzie korzystać z najświeższych informacji branżowych. W tej kwestii rękę na pulsie trzyma cyfrowa platforma komunikacyjna Tightly Packed Magazine i oferować będzie informacje o nowych rozwiązaniach, najlepszych praktykach i trendach w branży opakowaniowej.
Do każdego sektora targów, katalogu, interaktywnego planu hal czy relacji i newsów można wejść z poziomu oficjalnego portalu targów interpack: www.interpack.com. Tu się wszystko zaczyna!

Kontakt z polskim przedstawicielstwem Messe Düsseldorf GmbH – organizatorem targów interpack:
tel. 22 664 63 14 lub promocja@as-messe.pl   



 

Reklama