Pokaż menu

Firmy z okładek

Firmy z okładek
    
  
 

Reklama

Współpraca

Wirtualne salony wystawowe – nowa koncepcja dialogu z klientem


Aplikacja miRemote umożliwia bezpośrednie połączenie w serwisem, pozwalające na usunięcie drobniejszych problemów


Szczególnie w czasach, kiedy utrudniona jest osobista rozmowa między dostawcą a klientem, zapotrzebowanie na rozwiązania cyfrowe, które umożliwiają kontakt niezależnie od miejsca, jest większe niż zwykle. Nowa oferta firmy Minebea Intec – wirtualne salony – to propozycja cyfrowego punktu doradztwa dla interesantów, która nie tylko potwierdza wiedzę oraz długoletnie doświadczenie producenta wag i urządzeń kontrolnych, ale również pokazuje, że firma swoją innowacyjną ofertą w interesie klienta reaguje na obecny kryzys i wiążące się z nim wyzwania.


Rozwiązania cyfrowe zawsze były interesujące, ale w obliczu pandemii koronawirusa stają się wręcz nieodzowne. Minebea Intec oferuje wirtualne salony wystawowe w celu zapewnienia optymalnego doradztwa odnośnie do swoich produktów i rozwiązań. Zainteresowani mają możliwość uczestniczenia w wideokonferencji i zadawania pytań ekspertom online, oglądania urządzeń i znalezienia optymalnego rozwiązania dla swoich indywidualnych potrzeb.

– Dzięki wirtualnym salonom stworzyliśmy całkiem nowy cyfrowy format dla naszych klientów i partnerów. Po raz pierwszy na rynku oferujemy możliwość obejrzenia online na żywo naszych produktów, wyjaśnienia przy tym wszystkich pytań z ekspertami, jak gdyby było się bezpośrednio na miejscu. Niezależnie od wydarzenia targowego, ale w ramach standardowej oferty dla klientów, partnerów i interesantów – stwierdza Willy-Sebastian Metzger, Dyrektor Strategii, Rozwoju Biznesu i Marketingu w firmie Minebea Intec.


Wirtualne salony umożliwiają cyfrową komunikację między interesantami i ekspertami
W wirtualnych salonach stosowane są wszystkie dostępne cyfrowe środki komunikacji. Eksperci z zakresu ważenia zbiorników i silosów, wag przemysłowych, detekcji ciał obcych i ważenia kontrolnego są połączeni z uczestnikami spotkania przez kanał wideo i dysponują produktami oraz materiałami informacyjnymi. Kamery o dużej rozdzielczości zapewniają widoczność całego prezentowanego rozwiązania, jak i jego poszczególnych elementów.

Eksperci wspierają prezentację produktów wstawianiem materiałów informacyjnych, jak karty katalogowe, i na życzenie wysyłają je bezpośrednio uczestnikowi. W celu optymalnego przygotowania spotkania online zainteresowane osoby mogą już podczas rezerwowania terminu przekazać swoje pytania i życzenia – ponieważ, jak zawsze, wymagania i oczekiwania klientów są w centrum uwagi firmy Minebea Intec.

Terminy można w kilku językach rezerwować poprzez stronę internetową firmy – aktualnie są dostępne bezpłatne prezentacje prowadzone przez ekspertów w oddziałach w Niemczech (Hamburg, Akwizgran (Aachen), Bovenden k. Getyngi), jak również w Birmingham, UK i w Bangkoku, TH. Oferta jest uzupełniana na bieżąco, kolejne salony wystawowe są planowane w USA i Indiach, tak aby pokryć wszystkie strefy regionalne i czasowe.


Eksperci prezentują wagi i urządzenia kontrolne w wirtualnych salonach wystawowych


Koncepcje cyfrowe – elementarny składnik komunikacji przedsiębiorstw
Nowe wirtualne salony wystawowe to tylko część cyfrowego pakietu, z jakiego mogą korzystać klienci, partnerzy i interesanci. Do dyspozycji jest jeszcze wiele innych, praktycznych ofert online.

Minebea Intec Academy oferuje na przykład szkolenia online, podczas których eksperci przekazują wiedzę użytkownikom. Poruszane są pytania dotyczące aplikacji, produktów i rozwiązań, jak również optymalnego zastosowania czujników wagowych, wag przemysłowych oraz urządzeń kontrolnych.

Tak samo jak podczas doradztwa w wirtualnych salonach, Minebea Intec jest do dyspozycji swoich klientów również w zakresie serwisu. Dzięki miRemote – aplikacji serwisowej opartej na technologii rozszerzonej rzeczywistości pomoc jest świadczona w łatwy sposób, niezależnie od miejsca. Poprzez aplikację tworzy się połączenie wideo między klientem i serwisem, np. z użyciem smartfona. Serwisant widzi dokładnie to samo, co użytkownik ma przed sobą, i poprzez znaki, gesty i przekazanie innych informacji może pomóc usunąć problem.

– Temat digitalizacji od dawna znajduje się na szczycie naszej listy i już wiele zainwestowaliśmy w nasze cyfrowe rozwiązania. Pandemia Covid-19 nadała jednak tej kwestii całkiem nowy wymiar i bardzo przyspieszyła u nas proces digitalizacji. Mamy nadzieję, że będzie to z korzyścią także dla naszych klientów, partnerów i interesantów oraz pomoże znaleźć właściwe dla ich potrzeb rozwiązania. Pierwsze reakcje na naszą ofertę wirtualnych salonów wystawowych są już bardzo pozytywne. Bazując na nich, nadal optymalizujemy i rozszerzamy naszą ofertę – podsumowuje Willy-Sebastian Metzger.


Minebea Intec Poland Sp. z o.o.
ul. Wrzesińska 70
62-025 Kostrzyn
tel. 61 656 02 98
e-mail: biuro.pl@minebea-intec.com
www.minebea-intec.com



 

Reklama